pl eng

W prasie

Music Box UA zwiększa swój zasięg w Polsce

Ukraińska telewizja Music Box UA zwiększa swój zasięg w Polsce

Po pojawieniu się w ubiegłym roku na polskim rynku telewizyjnym, ukraiński kanał muzyczny «Music Box» sukcesywnie zwiększa swój zasięg w Polsce. Jak mówi  Radosław Banak, Dyrektor ds. dystrybucji kanałów telewizyjnych w Pasjatv Sp. z o.o.,  „Od 25 listopada 2016 roku program «Music Box UA» jest dostępny w jakości SD w podstawowym pakiecie START sieci kablowej INEA, a od 1-go grudnia 2016 roku popularna ukraińska stacja w jakości HD również weszła do podstawowego pakietu największej łódzkiej telewizji kablowej TOYA na kanale 741. Natomiast, od 1-go lutego 2017 roku «Music Box» w wersji HD trafił do oferty VECTRA na kanale 619, jednego z największych operatorów telewizji kablowej w Polsce. Dyrektor Programowy spółki «Music Box Ukraine» Sergiej Kobel informuje, że polska firma Pasjatv Sp. z o.o., która jest oficjalnym dystrybutorem «Music Box UA» w Polsce, prowadzi negocjacje również z innymi operatorami kablowymi w temacie możliwości włączenia ukraińskiego kanału do tych sieci. «Musiс Box UA» jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem muzycznym w Ukrainie. Jest on bardzo znanym i lubianym przez Ukraińców. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że format kanału, który stworzyliśmy i nadal rozwijamy, znajduje pozytywny odzew również poza granicami naszego kraju. Polski rynek jest dla nas priorytetowy. Dlatego pozwolę sobie na uchylenia rąbka tajemnicy odnośnie rozwoju ramówki, w związku z sukcesem na polskim rynku planujemy rozpocząć nadawanie polskiej listy przebojów na naszej antenie, która będzie przygotowywana na podstawie oficjalnego polskiego notowania airplay» - komentuje Sergiej.

-----
«Music Box UA» - najpopularniejszy młodzieżowy kanał telewizyjny na Ukrainie. Podstawą zawartością kanału jest zagraniczna  muzyka pop i dance z dużą ilością przebojów i nowości. Około 20% kontentu zajmują utwory ukraińskich wykonawców. Mottem, które przyświeca «Music Box UA» przy przygotowywaniu programu jest: minimum rozmów, maksimum muzyki.

Pasjatv Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą na polskim rynku mediów. Jej wiodącą działalnością jest dystrybucja kanałów telewizyjnych w sieciach telewizji kablowych i platformach cyfrowych. Pasjatv Sp. z o.o. to zespół wykwalifikowanych osób, które działają na rynku telewizji kablowej i mediów od kilkunastu lat. Posiadają one doświadczenie we współpracy z dostawcami usług telewizyjnych z całej Polski. W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://www.pasjatv.pl

Galeria zdjęć

Bollywood HD nowym klientem Shi Communication

Od stycznia 2017 r. stacja tematyczna Bollywood HD rozpoczęła współpracę z agencją Shi Communication. Shi Communication zajmować się będzie pełną obsługą PR-owo – marketingową kanału Bollywood HD w Polsce, we współpracy z biurem ISGmedia w Izraelu.

Bollywood HD jest już dostępny w ofercie takich operatorów jak TOYA (pozycja 132) oraz Vectra (pozycja 322). Kanał nadaje przez całą dobę w języku polskim! To pierwszy i jedyny kanał telewizyjny prezentujący wyłącznie filmy wprost z wytwórni filmowej Bollywood. Indyjskie produkcje cechuje duża emocjonalność, piękne krajobrazy, kolory, muzyka oraz wybitni aktorzy. Bollywood HD trafia do szerokiej publiczności – kobiet, mężczyzn oraz młodzieży, serwując realizowane z rozmachem wysokobudżetowe produkcje. W ofercie są filmy o miłości, nasycone piękną muzyką i tańcem, jak również mocne kino akcji pełne popisowych trików kaskaderskich i efektów specjalnych, a także dramaty, thrillery czy komedie. Dla nastolatków kanał proponuje filmy obyczajowe skłaniające do refleksji nad najważniejszymi wartościami w życiu, takimi jak przyjaźń, zaufanie, czy ambicja. Biblioteka kanału wzbogacana jest o ponad 600 godzin nowych treści rocznie! Za dystrybucję kanału odpowiada agencja TVPasja Sp. z o.o. Zadaniem Shi Communication jest wdrożenie strategii promocyjnej skierowanej zarówno do konsumentów jak i do operatorów kablowych i platform cyfrowych.

Shi Communication działa na polskim rynku od czerwca 2006 r.,  przygotowując i wdrażając kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizując wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek t.j. Travel Channel, Food Network, The Walt Disney Company, Polkomtel, Multibank, Siemens, Pol Mot Warfama, Mattel.